OBSŁUGA KLIENTA W SKLEPIE MEDYCZNYM - JAK ZACZĄĆ I ODNIEŚĆ SUKCES ?
informacje
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników sklepów medycznych, osób bezpośrednio związanych z obsługą klienta sklepu medycznego oraz planujących podjąć pracę w takiej placówce.
Zajęcia prowadzi Anna Troczyńska - specjalista w dziedzinie zaopatrzenia ortopedycznego i wyrobów medycznych, od 22 lat związana z branżą wyrobów medycznych. Dyplomowany coach ICC , absolwentka studiów podyplomowych „Coaching i Mentoring w biznesie” Politechniki Łódzkiej z doświadczeniem zawodowym w współpracy z pacjentem, osobami starszymi, niepełnosprawnymi i ich rodzinami, certyfikowany przedsiębiorca z doświadczeniem zawodowym na stanowiskach menadżerskich.
Koszt szkolenia - 1500,00 netto, obejmuje 3-dniowe szkolenie, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu, wyżywienie.