KALENDARZ SZKOLEŃ
Celem szkolenia jest podniesienie świadomości i rozwój umiejętności zarządzania stresem i wypaleniem zawodowym wśród personelu medycznego.
Warsztaty przeznaczone dla fizjoterapeutów, lekarzy, pielęgniarek, opiekunów medycznych oraz osób pragnących wzbogacić swoje kompetencje zawodowe o praktyczną znajomość wykorzystania przedmiotów zaopatrzenia ortopedycznego. Warsztaty w formule 3-częściowej – każdy moduł w formie 4-godzinnych spotkań.
3-dniowe szkolenie przeznaczone jest dla pracowników sklepów medycznych, osób bezpośrednio związanych z obsługą klienta sklepu medycznego oraz planujących podjąć pracę w takiej placówce.
Omawiana jest typologia klienta, rozpoznawanie komunikatu pacjenta zgodnie z typologia wg. C.G.Junga, style komunikacji, identyfikacja i analiza potrzeb pacjenta w zakresie zaopatrzenia w wyroby medyczne,
wynikające ze stanu zdrowia oraz jego preferencji, standardy pro-klienckiego modelu obsługi klienta, mancherdaising w sklepie medycznym oraz regulacje prawne dotyczące sprzedaży wyrobów medycznych.
Warsztat skierowany jest do kadry medycznej: fizjoterapeutów, pielęgniarek, lekarzy, managerów służby zdrowia oraz średniego personelu medycznego, pragnących pogłębić wiedzę z zakresu rozwoju osobistego, wspieraniu swoich pacjentów w ustaleniu celów i sposobu ich realizacji.